İyi akşamlar herkese ☺️ Benim bir sorunum var ne yapıcam bilmiyorum. Ben şimdiye kadar bebeğimin cinsiyetini kız biliyordum doktor kız gibi demişti, eşim aileyi bırakın sülale de tek erkek. eşim erkek olsaydı babamın ismini koyardık hep hayalimdi dedi o zaman. Zaten kullanmayız , ikinci ismini kullanırdık demişti, Bende aynen koyardık demiştim kızım olacak ya rahattım 😂 ama cinsiyetin değişeceği aklımın ucundan geçmezdi. Şimdi erkek olduğunu öğrendik, babamın adını koyucam diye dolaşıyor ortada 😅😅 ne yapıcam ben birşey de diyemiyorum. Babasının adı Süleyman. Eşime birşey de diyemiyorum, kabul etmiş sayılıyorum. Birşey desem laf eder eminim, haklı da. Ama eski isim koymak istemiyorum. Sesim de çıkmıyor, neyse Yanına ne koyabilirim isim bari uyan birşey koyayım. İkinci isim kullanılacak zaten. Yardımcı olursanız sevinirim 🤢