Buse80 Ben anlamıyorum bu erkekler neden bu kadar karışıyor normal olunca koca için ne değişiyor bunu bir övünç kaynağı olarak mı görüyorlar anlamıyorum. İster keyfi olsun ister mecburi sezaryan olsun kimsenin laf söyleme hakkı olmaması lazım, sancıyı çekecek olan da toparlanacak olan da anne sonuçta. Millet normal doğum yapanı hele de bi de tosuncuk doğuranı baş tacı ediyor çatır çatır doğurdu diyor, çevredekiler "helal olsun"desin diye ne kendini ne de bebeğe riske atmamak lazım, risk varsa normal doğum yapmaya ısrarcı olmak intihardan başka bir şey değil bence