Busraf44 ay deli oluyorum böyle insanlara. Kızımıngöbek kordonu doğum kanalını tıkadığı için kafası doğum kanalına girememişti, normal doğum planlarken acil sezaryene alındım, hala aklıma geldikçe şükrederim, iyi ki sezaryen var diye. Eskiden sezaryen olmadığı için anne veya bebek, ya da her ikisinin de ölümü çok yaşanıyordu doğumlarda. Sezaryen bir nimettir gerçekten. Kaldı ki hadi bunların hepsini geçtim, sırf keyfin öyle istiyor diye de sezaryen olabilirsin, bu sadece seni ilgilendiren bir şey. Dışardan bakan kişiler de bebeğin nerenden çıktığına da karışmasın bir zahmet ya. Senin ve bebeğin için hakkınızda hayırlısı neyse o olsun, cahil takımına da kulaklarını tıka lütfen