annesininkelegi 4 ay önce 1 kimyasal gebelik geçirdim 5. Haftamda adetle düşmüştü. Şimdi 3 hafta 6 günlük gebeliğim idrar testim pozitif 🙏🏻 cok hafif bir lekelenmem var. Bu durumu yaşayıp gebeliği normal devam eden var mı
sule-0606 annesininkelegi ben 5. Haftada ınanılmaz bır kanama ve adet olmakdan ılerı parça dusuruyodum artık ıgne hap derken suan 27 haftalık hamıleyım ıstırahat ettım sureklı wc dısında kalkmadım bır bucuk ay kadar suan ıyıyız cok sukur sızınde bı sorun olmadan gecer ınsallah 🤲🏻
Nokta annesininkelegi o yerlesme lekelenmesi canım bende de oldu bırkac gun akıntım kahverengi pembe gibiydi sonra gectı hıcte bı sorunu yok hamileliğimin . Telaslanmadım ben doktora bile gidip demedim bıliyordum bu lekelenmenın yerlesmeden olcagnı.
Tulay_448 annesininkelegi ben 3 defa yaşadım o haftalarda çoğunluk yaşıyor ama rengine cok dikkat etmelisin ve lavabo dışında mümkünse ayaga kalkma tutunma aşamasındalar cunki rabbim sifa versin
annesininkelegi Nokta tesekkür ederim umarım benimde düzelir. Birde yemek sonrası çarpıntılarım olunca cok tedirgin oldum sagolun 😊