F_NUR_K-S 38+2 yiz 37 den beri bi bunalma sıcaklama vardı ama şu son 2 gündür ayakalrım alev alev şuan buzlu suya koyfum yataken de buz koyuyorum ama çekince buzu yine yanıyor ayy var mı böyle bişey yaşayan,
Hkose_972 F_NUR_K-S ben daha 29 haftalığım aynısını bende yaşıyorum ayaklarıma buz gibi su tutuyorum biraz hafirletiyor en azından🥺
sevdaguel Bende 38+5 teyim son bi haftadır aşırı bi sıcak basıyo sürekli terliyorum bugünde ayaklarım yanıyo resmen sanki bi sıcaklık geliyo anlık🤦🏻♀️
F_NUR_K-S sevdaguel Ay sonlara yaklaştık kan hacmi iyice arttı mı acaba ondan mı. Ayy Allah yardımcımız olsun ya
sevdaguel F_NUR_K-S bir anda çok ısındı havalar o yüzden bencede.neyse yarın benim doğumum var inşallah.hamileliği yaza gelenlere allah yardım etsin
F_NUR_K-S Hkose_972 Canım ya kan hacmi ve havaların sıcaklığı büyük etken, Allah yardımcımız olsun ☹️🤲