Merlin00 Kizlar 6 haftaligim. Bu aralar bayagi hapsirmaya basladim. Alerjimden oturudur. Ama ilac kullanmayi dusunmuyorum. Hapsirmak bebege zarar verir mi. Dusuk vs tetikler mi🙄
zeyzey95 Merlin00 bişey olmaz bende bi ara çok hapşırıyodum hapşırmaktan çocuk düşmez sadece anlık sancı girebilir belki