AysgulAlti 41.haftadayım hala doğmadı pazartesi suni sancıyla alacaklar neler yapsam kendi doğal sancım gelir ki?
miine Bn yeri oturarak silmistim ertesi gün 7 cm acilmam vardı ama nasip olmadı normal doğum, etkisi olduğunu düşünüyorum