Yaseminnnnnnn Zohraaaa bendede silik çıkmıştı üç gün üst üste tekrarladım yine silik çıktı sonra kan testi yaptım 3 haftalıkmis bebeğim 🎈🥰
Onurfatma Benimde gebeligimde silik cizgi cikti bunun sebebi beta testinin dusuk olmasi ben gebe degilim diye testimi cope attm saatler sonra geri baktigimda silik bi cizgi vardi hemen hastaneye gittm ve test yaptm gebe oldugumu ogrendm
Mmrv00 Gebelik olmayınca saatler sonra bile çıkmıyor ama yine de kan testi yapmakta fayda var.Benim adete 5 gün kala birkac dakika içinde çıkmıştı normal testte silik çizgi
Bahar2622 Zohraaaa benimde sonradan çizgi çıkmıştı çok silikti ve hayal görüyorum sanmıştım, 2 gun sonra yeniden test yaptigimda daha koyu olmuştu. Negatif testimde var o ne kadar beklesede çizgi olmuyo 😓 senin inşallah gönlüne göre olur ❤