Melodixxx 2 tane 5li hastane çıkışı aldım, 4 tane ikili alt üst takım aldım. (bunları kendim takım yaptım yedek eldiven zıbın vs ile) 2 tane tulum aldım. 9-10 tane iç çıtçıtlı zıbın aldım. 3 -4 tane tek alt aldım. Doğumu temmuzda yapacağım nasipse çok kat kat giydirmem diye ben zıbın ve altına tek alt giyidirirm çoğunlukla diye düşündüm. O yuzden hastane çıkışı tarzı tam takım fazla almadım. Ekstra tekli ince şapka, eldiven, önlük aldım 2şer 3er tane. 2tane pamuklu yazlık battaniye, 4tane Müslin battaniye aldım. Çorap bedenleri 0-6ay olduğu için 10 15 tane aldım. Ben fazla fazla almadım hiçbir şeyi yeteceğini düşünüyorum yetmezse her şey elimizin altında İnternet sipariş veririm gelir diye düşündüm. Alıp giydiremezsem üzülürüm.