Pinkyellow
Ben sana ic veya içme diyemem. Ama ben uzun araştırmalar sonrasında içmemeye karar verdim ve kendim takviye ettim. Çocuğumu ve kendimi yapay vitaminlerle beslemek istemedim.
Sadece ilk 5,6 hafta folik asit kullandım. Sonra 13 haftaydi herhalde muayene gittiğimde doktor kan değerime şekerime bakmadan bana vitaminler yazdı Demir hapları yazdı. Ezbere yaptı yanı. Buda benim açıkçası hiç hosuma gitmedi. O yüzden o yazdıklarınıda içmedim. Almam gereken vitaminleri proteinleri besinlerden almaya çalıştım. Cok şükür hersey yolunda Demir vitamin eksikliğim yok, bir sıkıntımız problemiz yok suana kadar Allah nazarlardan saklasın. 30 haftalık gebeyim.