Arkadaşlar merhaba 12 nisanda doğumum gerçekleşti çok şükür 37+6 da dünyaya geldi oğlum🙏🏻Miss gibi kokusu herşeye değer😌kimseye burda enerji vampirliği yapmak istemem ama doğumum baya sıkıntılı oldu ilk olark normal doğum diye belirtileri bekliyoduö daha çncede bunu sizinle paylaştım ama burda suçlu kim bilmşyorum doktor mu benim cahilliğim mi 38. Hafta çatı muaynesi yapacağım demesi yüzünden oldu🤦🏻♀️Neyse gece 1 de sancım başladı sabah 5 e kadar sürdü ama ne nişan nede suyum gelmedi sadece ağrım vardı şiddetli.daha sonrasında eşimi uyandırdım ve dayanamadğımı söyledim 6 gbi evden çıktık hastaneye geldiğimde 3 cm açılmam varmış benim doktorumla konuştuğum epidural normal doğumdu en başından neyse sancılarım o kadar arttıki anlatamam ağladım artık epidurali alınca ama herşey bitti daha sonrasında doktorum çatı muaynemi yaptı ve rahmimin geride olduğunı ve ön çatı kısmının kemikli olduğunu bebeğe normal doğum sırasında sıkıntı yapabilceğini söylsdi bende doktorumu dinledim bi 2 saat daha bekledik bebek belki bşraz kendini arkaya atar diye. Daha sonrasında 2 saatin bitmesine kala ağrım başladı öyle böyle değil tekrar epidural yaptlar ama asıl sorun tam burda başladı.bebeğimin nst de oksijeni düştü ve baya düştü kalbi yavaşladı o ara benimde tansiyonum düştü hepimiz bi korku yaşadık daha sonrasında beni apar topar acilde sezeryna aldılar ama benim çektiğim sancıdan çok beni üzen bebeğime bişey olur mu korkusuydu🙏🏻Allaha şükür herhangi bir sorun olmadı bebeğime kavuştum ama çok acı çektim yalan değil.çok büyük bi tehlikeden döndük hatta.ama şuan hastanede bebeğime baktıkça allaha şükrediyorum defalarca kez o kadar güzel bi evladım var ki bakmaya doyamıyorum inşallah allah herkese bu duyguyu yaşatır allah hepinize bi avzda doğurmayı nasip etsin anne adayları😍😍