Gzmkk bende önceden kimyasal gebelik geçirmiştim sonrasında doktorum tahlil yaptı tekrar hamile kalmam icin vitamin kan vs değerlere bakıldı biseye gerek görmedi sadece folik asit önerdi 2 3 ay kullandım sonra hamile kaldım tabi ilişki onerileride oldu yeme icmeye ayrıca kendim dikkat ettim yumurtlama dönemlerine dikkat ettim stres yapma kesinlikle çünkü her ay adet zamanı neden olmuyor stresi cok etkiliyor öyle inanıyorum ben ne zaman biraz daha rahatladım öyle oldu zaten