Kızlar bilenleriniz bilir bebeğim erken doğduğu şçin küvezde süt sağıp poşetlerle buzlukta biriktirip 2-3 günde bir götürüyoruz. Bende bugün 18.30 da süt sağmayı bitirdim poşete koydum ağzını kapattım sehpanın üzerinde unutup iftar hazırlığına giriştim. 19:40 gibi farkedip hemen attım buzluğa. Bir şey olmuş mudur acaba ??? Kokladım kötü bir kokusu yoktu ama içime kurt düştü bilenleriniz varsa bilgilendirir misiniz ??