Pnryldrm20 canım işin ilginç yanı ben 2 senedir bu şekilde yaşıyorum zaten. Oğlumun rahatsızlığından dolayı hep karantina, tecrit durumundaydık. Ben düşünüyorum ki o durumdan kalma bir şey. Ya taşikardi ya da panik atak. Beklemek ilk tercihim canım. Hastanelerden fazlasıyla nefret ettim çünkü. Birde şimdi salgın durumu beni benden alır herhalde