Karnın büyük ya da küçük olmasının sağlıklı gebelik ile bir ilgisi yok annenin iç karnı ile ilgisi var genişse geç çıkar darsa hemen çıkar ikisinde de bi sakınca yok yine bebek hareketlerini de bu etkiler zayıf ve içkarnı dar olanlar daha erken hisseder sadece yoksa bebek hareket ediyordur rahat olun. Doktorundan öğrendim 16 haftalıktan beri hissediyorum sebebi buymuş geç hissetmekte gayet normalmiş🙂