Eylul00 Sonunda birkaç isim oluştu kafamız da. İsimli hastane cıkısı, kapı süsü, nevresim takımı bunların hepsi biraz süre istediği için karar vermek istiyoruz artık. Ama erkeklerde bu iş biraz daha zor sanırım🙈 bakalım sizin tercihiniz ne olacak 🎈
SeHer1909 Çağatay kulağa çok güzel geliyor. İçinde ğ geçen isimleri extra seviyorum ben adıyla büyüsün inşallah 😇