17 haftalik hamileyim Kizlar ikili test sonucuna göre ense kalınlığı,2.40 risk ise 1/133 yüksek çıktı böyle olup normal doğum yopan varmı ilk kızımda dogtuktan sonra gözleri çekik burnu basık diye suphelenmislerdi şimdi çok şükür sağlıklı biraz içimi dökmek istedim keşke yaptirmasaydim test filan insanın kafasını bulandiriyolar😞