TanCan Merhabalar, 14 Mayıs’ta kontrole gittik 2 türlü muayne de de kese görünmedi. Doktorum beta hgc bakalım dedi o gün 1184 çıktı. Ben birşey görmüyorum dış gebelik olabilir diyince 2 gün sonra tekrar kan testine baktık. 4162 çıktı. Doktorda güzel artış var dedi. Şimdi 1 hafta sonra kontrole gideceğim. 6 haftalık gibi olacak. Keseyi görebilecek miyim biraz endişeliyim.. artış varsa diş gebelik yoktur dedi. Biraz rahatladım ama hafif tedirginlik var.
Caglanuroney TanCan canım ben 6.haftama kadar kese göremedim 6. Haftada vajinal ultrasonla gördü kesemi 8 haftaligim bebeğimi daha yeni karından gördüm korkma Allah’ın izniyle görürsün bebeğini
Meriwa TanCan canm zaten 4-5 haftada görünmez erken gitmişsin 6-7 lerde gidilmesi daha uygundur böyle sıkıntılar yaşanmamış olur zaten sağlık ocagında baktırsaydın daha kolay olurdu hadi tebrik ederim acele etme geç döllenmede olmuş olabilir geç olsun güç olmasın
Buse-yurt canım benim en son adetim 24 marttı 27 nisanda kan verdim 322 çıktı ultrasonla bakıldı gözükmedi dış gebelik dediler bir gün sonra tekrar kan verdim 482 çöktü 1 hafta sonra yine kan verdim 4048 çıktı dün de ultrason da kalp atışını dahi duydum. Hiç korkma biraz daha bekle zaten betanda artış var dış gebelik olsa artış olmazdı içini ferah tut
Blossom Buse-yurt Dış gebelikte artış görülebiliyor. Ben düzenli artış olmasına rağmen dış gebelik geçirdim.
Buse-yurt Blossom seninki biraz istisnai olmuş olabilir genel olarak bahsettim artış sağlıklı değil düzensiz oluşuyorsa dış gebelik diyorlar
Blossom Buse-yurt İstisnai değil maalesef. Birçok kişide öyle. Burada bile çok kişide duydum. Düzenli artış oluyor, sonra düşüş yaşanıyor.
TanCan Hgc 1184 iken 4162 ye 3,5 katına çıktı benim. Daha öncesinde baktırmamıştım. 3,5 katına çıkması anormal değil değil mi? 2 gün sonra tekrar bakalım demedi doktor. Beklemek çok zormuş gerçekten bu durumlarda 😐
Neslhn TanCan bendede doktor ilk başta göremedi ve sıkışık gel dedi çünkü kese küçük olduğundan görmek çok zor oluyo dedi sende giderken su iç sıkışıp git canım inşallah gözükür 🤲💕