Hanifeanli Merhaba anneler ben bir bucuk yıllık evliyim ıkı düşük yaptım son düşüğüm üçüzdü hatta kalp atısları baslamıyordı 2 aylıkken düştüler hep ben de devlet hastanesine gidip gen testi verdim kanımda puhtılasma varmıs iğne kullanıyorum şuan 10+5 gunluk gebeyim evlat acısından snra bu bize bir mucizeydi ve ilk hamileliğim gibi acaba cinsiyetini ne zaman öğreniriz çok merak ediyorum 🌸
Ozgebas0661 Hanifeanli Benim 15+5 daha hala öğrendim göstermiyor kendini 😔 değişiyor tabi yarışı 12 hafta da ogreniyor valla
Boncukk-5 Hanifeanli 13+4 ken öğrendik kızımızı 🥰 doktorun iyiyse görür canım biraz da çikolata meyve suyu iç ki bebişim hareketli olsun saklamasın
Yasemin00 Hanifeanli Sanırım.bebeğine göre degisiyor canım bazıları erken ögreniyor bazıları gec ben 20ci haftamda ögrendim mesela
Hanifeanli Yasemin00 evet bacak kısmı gelince gostermıyormus 12 haftadan, snra yani iyi oldu ögrendım 🥰
Deletedmom021 Hanifeanli 18+1 den sesleniyorum hala öğrenemedim 😤bi kızı diyorlar bi erkek ne çıkarsa bahtıma🥺
Davetsizmercimek Geçmiş olsun orada da şefaatcileriniz var böyle düşünün. Sağ Salim alın kucağınıza, özellerde 12.hafta da felan tahmin de bulunuyorlar. Çoğu da doğru. Ama devlet hastanesinde 15 16 ya kadar söylemiyorlar
Zsahin Hanifeanli inşallah sağlıkla kucağına almak nasip olur🙏🏻 Benim 12+6 da belli oldu. Erkek olduğu için erken de göstermiş olabilir. Birde 1 hafta önden geliyordu onun da etkisi vardır heralde göstermesinin
bebegim_28 Hanifeanli.. doktorun tecrübesi bebeğin kendini göstermesine bağlı ben 14 haftalık oldum 1 hafta sonra gidicez doktor Belli olur demişti. 12 haftalıkken gittim ama göstermemişti