Merhaba hanımlar 2 gün önce doktora gittim bebeğim 3.300 kg oldugunu soyledi gayet iyi olduğunu normal doğum yapabileceğimi soyledi ve alttan muayene etmek istedi ben çok korktum irkilince doktorum bakamadi bu şekilde korkarak bebeğe zarar verirsin dedi seni sezeryan doğuma almak zorundayim dedi ve cuma günü sezaryana gün verdi yine alttan muayene edecek eğer zorlarsam kendimi sezeryan olursun dedi ve çok korktugumu da söylemeden gecemicem