Hanımlar 12+2yim ve 3gündür acayip şişkinlik var zaten kiloluyum şişkinlik olunca sanki 7aylık gibi oluyor karnım ve inanlmaz rahatsz ediyor beni bişey yiyemiyorum pek uzanamıyorum ve sağıma soluma yada sırt üstü yattgmda sanki karnıma kadar doluymuşum hissi oluyor az bir yemek yesem bile..sizde böyle bişey oldu mu olan yazarsa cok sevinirim yarın kısmetse doktora gideceğim soracagım