Zuhraa 34ayse- ayy valla benim fikrim umut. Ömer asefdab asafdan bana gına geldi her 10 cocuktan 6 sı asaf omer asaf😐 veya onume baska gerisi asaf. Sizin terciniz tabi ki yinede
Mom10 Zuhraa aynen katiliyorum bu son 2 senedir dogan cocuklarin hepsi omer asaf iyice moda oldu 😅guzel isim kulaga da hos geliyor ama sag olsunlar biktirdilar kiz ismindede lina yi cok koydular 😅
Zuhraa Mom10 ayy sormaa ben de alparslan istiyordum evlenmeden önce oglum olucak ilk onu koyucam falan bu sene oda cok ondan da bıktım isim ariyorum bende deli gibi
Mom10 Zuhraa bende henuz cinsiyetini ogrenmedim ama alparslan ismi cok hosuma gidiyordu ama dedigin gibi onuda abarttilar 😂
gokcecan Bu ikisinden umut güzel, hamza kağan türkay göktuğ görkem bu erkek isimleri de benim oldum olası hoşuma gider..