37+6 haftalık olduk yaklasık 2 ay oldu su oksurukten kurtulamadım bır sise surup bıtırdım bı gecıyo gıbı oluyo sonra gene baslıyo hergun ılık duş alıyorum sureklı su içiyorum soguk seyler yıyıp içmiyorum. Meyve tuketıyorum dogumum olmadan gecsın istiyorum mersınde yasıyorum ve sureklı terlıyorum habıre ustumu değişiyorum yoruldum gercekten rabbım beterınden saklasın tabıkı isyan etmıyorum ama dogumdan sora dıkışım fılan olursa zorlanırım dıye korkuyorum