Busra_Mehmet Arkadaşlar merhaba, 27 haftalık hamileyim 2 gündür ayaklarım ayak bileklerim çok fena ödem oldu. Yapıp da faydasını gördüğünüz bir şey var mı lütfen söyleyin. Ayaklarım sizim sizim sizliyor..
Edanur5558 Busra_Mehmet Bende 26 haftalık hamileyim aynı dert bendede var ben ayaklarımı uzatıyorum altına 1 2 tane yastık koyuyorum biraz yüksekte durunca rahatlıyo ❤
Esmaaa26 Busra_Mehmet canım tuzu kes ve tansiyon ölçümü yaptırmalısın bence . Ayaklarını yukarı kaldır ve ılık suyla hareket ettirebilirsin suyun altında
Busegulce Busra_Mehmet 37 haftalık hamileyim benimde öyle ayaklarım ellerim çok kötü özellikle yeni uyandığım zaman üzerine basamıyorum sızlıyor bol bol hareket edip su içmeye çalışıyorum belki gider şişlik diye
Edanur5558 Busra_Mehmet Rica ederim bide bende varis var onlar 2 3 kat daha çok ağrı yapıyo dizden aşağımı hissetmiyorum ağrıdan🙄❤
Edanur5558 Busra_Mehmet Yok bizde genetik ama hamilelikte de arttı ben kendimi bildim bileli varis var bende 🙄❤
BusraDevlet83 Busra_Mehmet Ayakları havaya dikin ve tuz tüketmeyin diyorlar ama.. Ben de 36.haftaya giriyorum. Yeni yeni başladı bileklerimde.
Tugceonal Busra_Mehmet 37+6 haftalık hamileyim ben de bugün uyandığımda ayaklarım şişmişti ve çok ağrıyordu .. :( ki çok tuz tüketmiyorum . Bol su içiyorum . Eşim masaj yaptı da biraz iyi geldi ama çok kötü bir şeymiş . Sizin erken başlamış inşallah geçer de olmaz bir daha
Busra_Mehmet Tugceonal Evet ya bende çok korkuyorum baya erken başladı ayaklarım çok acıyor, size de hayırlı sağlıklı doğumlar olsun inşallah
Pelin0909 8+3 deyim bende aynı durumdayım ayaklarım sisiyor yanıyor aciyor çok erken başladı benimkide çok suda tüketiyorum ama faydası yok
Caglagul96 35+1 haftalığım ama üç gündür felakett ayaklarım var bilekleri şiştş ve canım acıyo auya girmeye korkuyırum zaten bademcipim acıyo havada sıcak napcaz bilmiyorum ben bir an önce dopurmak istiyorum 🙈
Busra_Mehmet Caglagul96 Caglagul96 ılık suda bekletmek iyi geliyormuş, dus da oyle ben biraz dus aldım öyle rahatladım bugün tavsiye ederim