yefeninannesi Kendini sağ tarafa doğru dayıyo orta toplanıyor orası sivriliyor sonra kayboluyor ara da tekme atıyor yaşayan var mı normal mi bu durum bugün gün boyu yaptı İlk defa yaşıyorum
inancin_annesi yefeninannesi bende 27 oldum benımde saga dogru bişiler oluyor ya popoyu dayıyor gibi 😊 Artık bundan sonra toplanmalar başlıcak
Ern yefeninannesi kasılma yaşıyorsun canım doktor kontrolüne gittiğinde dile getir bende 32. Haftadayım sürekli oluyor çok korkuyorum erken doğacak diye 😞
Sinemin yefeninannesi benimki de karnımın ortasında toplanıyor 😂 böyle sivriliyor falan sonra kayboluyo
_mucizem_ yefeninannesi 30+5 oldum canım benim de öyle.. doktor sırtı orada dedi sırtını yaslıyor itekliyor kendini ondan oluyormuş ☺️
yefeninannesi Ern Allah korusun Erken gelmesin bebişlerimiz doktor 2 hafta sonra gidicem sorayım doktoruma olmadı bir arayayım makat geliş dedim acaba dönüyor mu ondan mı böyle ama kasılma olabilir doğru söylüyorsun