Kızlar merhaba. Daha dün hiç kusmayanlar başlıklı bir posta yorum yapmıştım bu güne kadar bir kez bile yaşamadım fakat nasıl birşey ki bu sabah kahvaltıda daha yarısında mideme ineni çıkarttım, sonra saat 3-4 gibi birşeyler yemeyi denedim aynı şekilde tabağım bitmeden istifra ettim. 15+6 bu haftalarda böyle bir şey yaşayan var mı bulantım falan başlar mı 😔 doktoruma sordum Emedur diye bir ilaç önerdi eşim almaya gidecek şimdi size danışmak istedim..