Gulap-1234 canım aynı durumdan bende şikayetçiyim 35 haftalığım ve çok fazla çatlağım var göbeğimde ayrıca ilaç kullandım krem kullandım oda yetmedi zeytinyağ bile sürdüö günde iki kez çatlayası varsa çatlıyo işte ben o kadar dikkat etmeme rağmen oldu, instagramda çok önerilen bir sayfa keşfettim ve sarkıkları var çatlakları geçiriyormuş doğumdan sonra, doğumdan sonra kullanmak için aldım şuan merak ediyorum gerçekten düzelcekmi çok kişiyke konuştjm ve fotoğraf gördüm geçtiğine dair istersen bi atıyım incele