Bayanlar 35 haftalık hamileyim az kaldığı için korkuyorum sürekli doktorada gidemiyorum sancılarım başladı yaklaşık 2 haftadır çekiyorum bir hafta önce ntsye girdim ve sancım çıktı doktorum ilaç verdi ve üç hafta kullanmam grrektiğini söyledi ilacın ismi Adalat. Sancımı hafifletmek için verdiğini söyledi bir kaç gün iyiydim hafiflemişti ama tekrar sancılarım başladı ve saat tutmaya başladım, 4-5 saatte bir sancım oluyor bazen 10 dk sürüyor bazen 5 dk. Son zamanlara yaklaştığım için korkuyorum acaba sadece bende mi var bu sancı diye ? Sizlerdede varmı?