Hastaneyi arayıp ulaşmalarını istesen durumdan haberdar olsa ya da kişisel numarasını verirler belki bilemiyorum. Her gebe farklı ramazanın başında benimde agrım oldu sanki böyle karnım sertleşti şişti gibi sonra geçti diye markete çıktım kendimi iyi hissediyordum eve 5 dk mesafe inan ne olduğunu anlayamadım birden kanama başladı ustum başım kan içinde.kaldim eve gelir.gelmez doktoru aradım iftara yakındı çıkmıştı başka bi has aradım eve.yakin diye hiç kadindogumcu olmadığını şehir has ya da fakülteye gitmem gerektiğini söylediler eşimde o arada doktora ulaştı fakülteye yatış yaptım 2 gece 3 gündüz 12 tane serum yedim proluton diye 1 igne vurdular haftada 1 halen kullaniyorum bir de progestan gunde 3 ya da 2 kanama durumuna gore aliyorum bende hersey normal cikti rahim rahim ağzı bebek filan şuan için rabbime çok şükür ama halen kanamam var ve kasiklarimda batma tarzı bi ağrı gelip gidiyor 16. Haftamdayım doktor kontorume 11 haz gitcem şuan telefonla iletişim kuruyoruz malum cora da var bir de ben an sulandırıcı da kullandığım için kanamam belki bundan çok oldu bilemiyorum. Bayağı bi şey anlatmak istedim biraz kafa karıştığı oldu sanırım 🤔 sen içini ferah tut olumlu düşün dinlen kesinlikle istirahat et derim . Doktoruna da ne kadar çabuk iletirsen o kadar iyi en doğru kararı o verir lakin inşallah gelmez ama artan bi ağrı ya da bi kanama olursa fakülte de 7 gün 24 saat doktor mevcut maskenizi takıp koşun derim acil durumda