Arkadaşlar merhaba herkese öncelikle Allah her birinize evlatlarinizi huzurla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.. Bir sıkıntımı paylaşmak istiyorum sizinle belki yasayan varsa bir destek olur diye. Son adet tarihime göre 6.5 , ultrasondaki kese sonucuna göre ise 5.5 haftalık hamileyim , geçen hafta kesenin yanında kanama alanı olduğunu gördük cok hafif de lekelenmelerim oldu doktor progestan verdi 2 3 gün sonra kanamalar kesildi , bugün tekrar kontrole gittiğimde ise hem kesenin hem de kanama alanının epey büyümüş olduğunu gördük, doktor henüz bebek görünmüyor dedi 5.5 haftalık buarada tekrardan hatırlatayım, kanama alanının büyümesi de doktoru tedirgin etti ve olası tüm ihtimalleri söyledi tabiki ama ben kötü düşünmek istemiyorum,2 yıldır bebek istiyoruz sebepsiz olmuyordu şimdi buraya kadar gelmişken olumsuz bir sey yaşamak istemiyor ve cok korkuyorum, var mı böyle bir durum yaşayıp düzelen, doğumla tamamlanan ,desteğinize ihtiyacım var açıkçası..