Doktorum hiç bişey söylemedi sadece o kadar dedi çok kötü oldum zaten eşimde bende öyle çok yapılı değiliz internetten araştırdım o kadar çok şey yazıyor ki bilmiyorum inşallah genetiktir iyi düşünüp iyi olmasını istiyorum rabbim herkesin evladını sağlıkla sıhhat afiyet ile kucağına almayı nasip etsin tüm annelerden de ALLAH razı olsun Evlat sahibi olmak isteyenler de inşaallah en kısa sürede hayırlı haberlerini alırlar 🙏🌹