Busegulce Bizim sadece itme toplanma gibi hareketler oluyor eskisi gibi tekmeler yok artık sizin nasıl
Utayturku Busegulce bizimde öyle bi yere yaslanıyor ayaklarını oynatıyor arada. Çok posizyonda değiştirmiyor. Normal mi acaba kanala mı yerleşti diye düşünüyorum. 37+5 iz bizde
nagihanergun Busegulce 37 + 6 yım benimde aynısı bazı günler daha hareketli oluyor bazı günler azalıyor sanki
MerveSimsek_ Tarif nasil edim bilmiyorum ama cok hickirik tutuyor benimkini pit pit pit diye hissediyorum. Ama öyle tekme felan bende de yok arada bi yere toplaniyor sonra gevsiyor yine. Bazen de sanki dönüyormus gibi hissediyorum