Benim de 3 olumsuz aşılama ,3 olumsuz tüp bebek ve 1 kürtajım var.
Tedaviye ara vermiştim kafamı toparlamak için yeni tedaviye Allah kendiliğnden nasip etti canım.5 haftalıktı kese yok dedi,6 haftalıktı var ama içi boş duruyor dedi,7 haftalıktı kese var içi dolu ama kalp atışı alamıyoruz dedi,8.haftada hepsini net öğrendim açıkcası…
şuan 17 haftalığım ve ilk 3 ay geçene kadar tedirginliklerim çok fazlaydı.Seni çok iyi anlıyorum ama bebeğine güzel enerjiler ver annesi o da sana sıkıca tutunsun🥰