mlsmrtgl Happybsrn oluyor canım ama gram yok bu ay normalde göğüslerim ağrır filan ama bu ay tık yok anlamadım bende sadece şeffaf akıntım başladı
mlsmrtgl Happybsrn kuzum benim hemen pes etme belki tutmuştur seninde regl belirtisine benzer belirti oluyor gebelikte benimde bu ay pek umudum yok ama bakalım kısmet
Happybsrn mlsmrtgl hayırlısı tabi ama ne bileyim bazıları ilk denemede tutturuyo şanslı🤣 benim de umudum yok bugun kaçıncı gün yumurtalamanın senin
mlsmrtgl Happybsrn aynen öyle geç döllenme oluyor son regl tarihini baz alıyorlar ya o yüzden geç döllenme oluyor doktorlar 14. Gün diye hesaplıyor yumurtlamayı . Eve döneyim direk kan vereceğim hiç evde test ile uğraşamam stres yaşamak istemiyorum
Happybsrn mlsmrtgl hayır canım gebe kalman için kaçıncı denemen bi düşük olmuş galiba senin ne zmn oldu
mlsmrtgl Happybsrn ben martta kürtaj oldum . Zaten o gebeliğim plansızdı . Sonra regl oldum bu ay ilk denememiz
Happybsrn mlsmrtgl kız bugün ovulasyon yapim dedim herkes öyle yapıyor diye bayağı koyu çıktı benim de 😀