Mom46 Kızlar 39 haftalık hamileyim baş ağrısı ve sancı şikayetiyle geldim nstde sancım çıktı ve oğlumun kalp atışları düzenli değil sizce doğum olurmu ve ne kadr sürede olur doktorlar henüz bşy demedi (açılmam yokmuş)😕
bilaloguzunannesi Mom46 açılmanız yok ve bebeğin kalp atışı düzensiz ise sezaryen olun bence diretmeyin illa normal olsun diye sağlıkla kucağınıza alın insAllah
Meralaltindal 3-4 saat bekleyip sezeryan olun bence. Sabaha kadar beklemenin hiçbir mantıgı yok. Doktorunuz ve kendiniz daha iyi bilirsiniz tabi. Sağlıkla gelsin tüm bebişler. Allah yardımcınız olsun🥰