Buraya yazacagım günleri hep iple çekerdim her şey planlıydı doğumuma bir hafta vardı ve sezeryan olacaktım kaşıntılarım nedeniyle gebelik kolestazı takibim yapılıyordu doktor hep sınırda oldugunu söylüyordu taki dün sabaha kadar tüm sonuçlarım biranda çok hızlı yükselmişti öglen 1 de sezeryana alındım ellerim tir tir titriyordu korku ve heyecandan ameliyathaneye girdim herkes o kadar yakın ve o kadar ilgiliydiki kendimi gülerken sohbet ederken buldum doktorum geldi elimi falan tuttu sonra spinal igne yapacaklardı öyle kendimi iki büklüm falan yapmadım oturdugum yerde hafif kambur oldum şimdi igneyi batırıcam sakin ol dedi inanın kan alınırken daha çok acıyor bir sıcaklık hissediyormusun dediler evet ayaklarımda dedim ve igneyi çıkarttılar sonra o kadar hızlı etki ettiki ayaklarıma beton dökülmüş gibi beni sedyeye uzandırdılar o sırada sonda takıldı ameliyathane önlükleri falan derken işlem başlamış bile hissetmedim zaten hep sohbet muhabbetle geçiyordu bianda bir baskı hissettim hocam nefesim kesiliyor ne oluyo dedim korkma çıksın diye bastırıyoruz dedi 5 dk içinde yavrum çıktı bile gösterdiler iki sefer yanıma getirdiler fotograflar çekildik sonra kontrolü için çıkardılar benim dikişimin bitmesi odaya çıkmam 1 saati bulmuştu odaya bir geldim sadece annem ne eşim ne yavrum var ne oluyor dedim gelecekler dedi annem bekledim durdum eşime yazıyorum ne oluyor diye eşim geliyoruz dedi sonra eşim tek geldi neoldu dedim başladım aglamaya hırıltısı varmış yogun bakıma alınmış 2.560 50 cm dogdu küçük olduğu için bir kaç gün daha bekletecekler sizden istegim dua edin onu burada bırakıp gitmek çok zor