Bugun kürtaj oldum ama hala kanama yok .9.haftada 6 görünümlü bir bebeğe sahiptim ama kalbi atmadı. Kanama lekelenmem bu süreçte hiç olmadı .birinci düşükte 13 hafta idi miyom yüzünden olmadı kanama durmadı gebelikte . İkinci düşükte kanama olmuştu boş gebelikti kese bozuktu zaten kendi düştü . Hanımlar bu kanama gelir mi dersiniz var mı basıma gelen birde kürtaj sonrası hamilinin en erken olup sağlıklı geçiren var mı😔not( pıhtılaşma testi genetik vs demeyin onları yaptırmama ilaçlara rağmen olmadı )