Arzugul-07 benim de 20. Haftalarda olmuştu kalça ve bacaklarımda ağrı, bunun sebebini doktora sordum ve o dönemde bebeğin gelişmesinin hızlandığını kendine yer açtığını söylemişti. Şuan tam 29 haftalığım kesildi ağrılarım karnım da iyice büyüdü ☺️ Bi doktorunuza danışın isterseniz.