Hll34 yok canim ben oyle seyler hic almadim, gogus/emzirme ile ilgili seyler, gümüş kapak yastık pompa olsun vs. önce tecrübe etmek bana daha mantıklı geliyor. Alırsın ama belki gerek yoksa kalır oyle. O kalır bu kalır derken baya maddi zarar. Niye zarar yapayım ki dedim olmadığından degil ama Fuzuli masraf hep ve bence bu alışverişte en cok buna dikkat etmemiz lazım. Cunku çoğu kişi deli gibi herseyi alıyor ne denilirse alıyor sma inan aldıklarınin yarısını kullanmıyorlar bile. Geçen arkadaş yenidogan alışverişime yardım etti netten. Bana diyor ki emzirme onlugude mutlaka al. Direk Tamam dedim sepete attım. Sonra dedim ki. Ben bunu neden alıyorum ki?? Nereye gidecem ki bunu kullanmak icin milletin içinde örtü olsada emzirmeyecegime göre neye lazim
olacak. Ki emzirmek gerekse bile muslin ortude cok kullanışlı. O an birden emzirme örtüsü gereksiz geldi sepetten çıkarttım 🤣 ama o arkadaş cok kullandı. Onun icin gerekli oldu ama ona gerekli olan banada olacak diye birsey yok ki😊 Yanı diyecegim o ki sen onu bunu bırak herkes bir sey soyler kendi kalbini dinle mantigini takip ett. Ve şimdi almadıklarım sonradan lazim mi oldu hiç sorun degil esimden rica ederim gider alır gelir yada sipariş veririm. alınabilecek seyler sonucta. ozaman da ihtiyacım vardı aldım derim Ama şimdi ihtiyac olacak mi olmayacak mi bilmiyoruz ki ☺️
bu sekilde düşündüğüm icin gereksiz alisveris önlemiş olduğumu düşünüyorum, alışverişimde müthiş rahat gecti benim🥰