Asn Siibeell güle güle giysin inş 😍pembe minnieli olanın kumaşları nasıl acaba cok mu ince sitede bakıp kararsız kalmıstm ince görünüyor diye siZi bulmusken sorayım
Ssss4848 Siibeell cok güzeller bende alacam oradan tavşanlı olan da aklım kaldı güle güle kullansın bebiş
Siibeell Asn teşekkür ederim 🤗 yani bi tık ince evet gelince gördüm ama hem anca yaza girerken giyebilir zaten onu diye pek takılmadım en fazla iç zıbın olarak felan kullanırım 🤗
UrasEgeninannesi Esra46 ben verdim şu an. Geçenlerde civil den vermiştim 1 haftaya kalmadı gelmedi. Bakalım ne zaman gelir
Siibeell RuzgarsMommy yok kız ne bir haftası 😂 ben ankaradayım pazartesi sipariş verip salo gelmişti bana çok hızlı gönderdiler 2 kargomuda
gamzecansel Safie baktım şimdi evet. hatta 14.90 olmuş 😂 ben 15.90 a almıştım. linki bırakıyorum ama dediğim gibi yapısı sert kumaş https://www.enucuzbebekmarket.com/aramasonuc.aspx?kelime=zıbın%20seti
Rmys1206 gamzecansel bu üründen ben de aldım yanında bir kaç parça kıyafet daha bu hariç diğerlerini çok beğenmiştim ama fiyatı 15 lira olunca çok fazla takmadım açıkcası:)
Siibeell RuzgarsMommy ay niye haberim yok gider alırdım kargoyla ugrasmazdmda iletişim bilgilerinde antalya yazıyo
Hll34 UrasEgeninannesi ben denemek için tulum şapka takımı aldım sadece ve hemen yıkadım yıkanınca malı nasıl oluyor diye 30 derecede hassas bölümde yıkamama rağmen maalesef kumaşı tülerme yaptı yani cok iyi diyemem cok kötü de diyemem günlük ev kıyafetleri için uygun olur anca