Kızlar merhaba 😊
Son adet tarihim 28 Nisan
Pembe testlerim innovita marka.
5 Mayıs’ta yaptığımda iki çizgide aynı koyuluktaydı.
Sonra elimde olan laboquick marka testi yaptım.
Sizce 8. günüm 5 Mayıs yumurtlama mı? Sonra silik çıktı hep.
Adetim normalde düzensiz ama 2 aydır düzenli adet oluyorum.
Teşekkürler 🌼

