sevillia Yardımınıza ihtiyacım var,özellikle ayakta durunca ya da ayağım az asagı sarksın çok fena oluyo bugüne kadar yoktu 2 gündür basladı.ellerimide sıkamıyorum kapatamıyorum.🥺
Melikekrtc1 sevillia bende 35+4 deyim aynı durumdayım valla kim olursa yanımda utanmadan sıkılmadan ayaklarımı uzatıyorum elimde olan bişey değil 🤔 yoksa mahfoluyorum
AysennHED sevillia canım bende de var bayadir ellerimi kapatılamiyorum sikamiyorum ayak bileklerim de sis ayakta durunca daha kötü oluyor 😔
CgdmZtrk sevillia https://imgyukle.com/i/rwTTOy sabah bi kalktım ellerim böyle. Akşamdan sabaha ödem olmuş. Çok şükür bol su içtim geçti. Hareket edemiyordum ayaklarım ellerim yüzüm burnum dudaklarım. Sabah bı kalktım kendımı tanıyamadım. Allah şifa versin çok zor.
Haticebasyol43 sevillia 35 haftalik olmak uzereyim ve inanirmisiniz topuklarim yarilmis ustlerine basamiyorum artik ilk hamileligimde bukadar cekmemistim 🤦♀️
sevillia Melikekrtc1 bende öyleyim valla artık kimse kusurumuza bakmasın doğurduk doğurcaz zorlanıyoruz🙄 yalnız olmadıgıma sevındım😊
sevillia AysennHED evet yemek yapamayacak raddeye gelceksin deseler inanmazdım. He yapsam yaparım tabı ama şişiyorum bu sefer😔 ve bel ağrım oluyo. Şu ikisi olmasa hiç hamile gibi olmam herseyımı yaparım. Hastane cantamı bıle hazırlamaya yeriniyorum ya🙄
CgdmZtrk sevillia valla yardım edenim yok bütün işlerimi kendım yapıyorum. Bugün ellerim ayaklarım şiş şiş bebeğin odasını temizledim düzenledim beşiğini kurdum. İnşallah bı an önce kurtuluruz
AysennHED sevillia ah ah sorma aynen vallaa çantami çok zor hazirladim bı komposta yapıp koymak kaldı onu da yaptık mı tamamdır Allah’ın izniyle Allah’ım senin de yardımcı olsun canım 🤲
senemyavas Bende öyle ☹️ Bi an önce doğurasım var. Kalça mı da ortadan ikiye ayırıyorlae gibi oluyor yoruldum 34ten beri sıkıntıııı. Çok sıkıldım birkaç haftada😢
sevillia senemyavas aynıyız benım bel kalça sorunu ilk aylardan beri var ama önceden baya iş yapınca oluyodu. Şimdi çıtkırıldım gıbıyım ıkı iş yapıyım bel pert 😂
sevillia CgdmZtrk foto koymayı bılmıyorum ama benımkıde hemen hemen sizinki gibi. Ayaklarda öyle. Burun kısmına hiç girmiyorum yüzümün %60 ı gibi ahahah. 😂😂
sevillia CgdmZtrk bende hep kendim yaptım çok şükür. Bi hastane cantası hazırlayacağım sterilize edilcek ürünler var onları yapmadıgım için üşeniyorum 🥺 Allah yardımcımız olsun bitecek inşallah az kaldı. O zamanda baska seyler cıkar😊
sevillia Haticebasyol43 cok ayakta durduysanız o gun yada bı gun oncesı yada asagı sarkarak durduysa olabılır. Tuzu azaltıp bol bol su içmemiz gerek. Dün sizin gibiydim bugün daha ıyıyım şükür anlayabılıyorum gecmıs olsun😔
Sjsjdkskaa Leğenin içine su koyup 3-4 parça falan buz atın içine ayaklarınızı sokun çok rahatlatıyor😌
sevillia Melikekrtc1 benımkıde suan makat geliş oldugu için sezeryan. Ama kılo önde,baş çapıda büyük bılemıyorum😞 zaten 40-41 e kadar beklersem deliririm gıbıyım😄sezeryan 38 de falan alınıyor ya bakalım düşünüyorum
Haticebasyol43 sevillia mecbur ayakta duruyorum 1 yasinda oglum var yeni yeni yuruyo pesinde dolasmaktan helak oluyorum allah hepimizin yardimcisi olsun iki hamilelik gecirdim ikiside zor gecti ağız tadiyla hamile olamadim 🤦♀️
Melikekrtc1 sevillia Şuan aynısını bende düşündüm 😂 öğlen vakti deniz evindeki balkonu yıkadım sıcaktan şimdi kendi evime geldim acaba burayı da mı yıkasam 😂😂 buz gibice ohhhh
Melikekrtc1 sevillia Aynen bende sonuna karar dayanamam sanırım 🙈 ya şunu anlayamıyorum mesela uygulama da 35+4 yazıyor ama 36 haftalığız diye söylüyorlar 🤷♀️ 38+0 uygylamaya göre sezeryan tarihim ama 39. Hafta dan mı sayılmış oluyoruz acaba 🤔🤔🤔 kafam bu konu da karışık bilginiz var mı sizin acaba
sevillia Melikekrtc1 dediğiniz dogru 36. Yı tamamlıyorsunuz aslında herkes öyle diyor evet ama doktoruma sormadım hiç bunu😄
sevillia Melikekrtc1 ben diğer balkonu yarına sakladım buz gıbı yıkıycam şakır şakır hem iş hem keyif hahayt😂😂 sizde yarın yapın😂
sevillia Haticebasyol43 ay Allah yardımcınız olsun benım ılk bebegım istediğim gbi yatıp kalkıyorum size daha zor. Olsun gececek sonuna geldık ya sabr dıyelım. Ben bıdaha göze alabılırmıyım bılmıyorım o kadar rahat hamılelık gecırdım sadece cok kılo aldım. Ama ona ragmen cok uzum geldı bana hamılelıgım bıtmıyo bıldıgın😔