bufemu canım ben kıl dönmesi oldum, bazen kıl dışardan görüntü ve akıntı verirken bazen içten olabiliyor. Doktora gitmekte fayda var iltihap kurutucu ilaçlarla kurutuyor bölgeyi sonra ameliyat oluyor. Zor bir ameliyat değil, nekahat sürecinde bir süre yüzükoyun yatıyorsun.. erken tanı ve ameliyat olunca kolay iyileşiyor benim 8 dikişti sadece 1 ayda normal oturup kalkar hale gelmiştim mesela