2020annesi Kucukkoy ozel duygu hastanesinde virus varken dogum yapan var mi refakatçi olarak kim kaliyo sadece eş mi ziyaretci kabul ediliyo mu
minikgunesim 2020annesi cnm sorduğun soruyu bilmiyorum ama sanırım orda bebeklerin çoğu virüs kapıyormuş ishal eden bir virüs adını hatırlamıyorum orda çalışan bir tanıdığım söylemişti genelde doğumdan sonra aşısını vurmak gerekiyormuş diye duydum araştır istersen 🙁
2020annesi minikgunesim hadi ya allah korusun ben oraya dr icin gidiyorum carsamba yatisim yapilicak 3 4 gun icinde yeni bi dr bulmak zor olur insallah oyle bi durumla karsilasmam☹️
2020annesi minikgunesim merak ettim bu virus yeni cikan bisey mi daha oncedende varmiymis kasim ayinda yengem orda dogum yaptı bi sorun olmadi cok sukur
minikgunesim 2020annesi inşallah cnm dediğin gibi yeni olabilir yeni başlayan bir arkadaştı kendisi Allah korusun inşallah 🙏💙