Merhaba hanımlar ben hamile olduğumu Yeni öğrendim ve dün doktora gittim benden sadece kan tahlili istedi ve degerimin 1300 perde olduğunu söyledi son regl dönemi ne göre gebeliğin kaçıncı haftasında olduğunun hesaplandigini duymuştum ama muayne bile etmeden 3 haftalık diyip geçiştirdi benimle toplamda 1 dakika görüştü ve çıktım ilk hamileliğim hemde beni biraz bilgilendirirmisiniz