Kızlar dün nst ye girmiştim orda ebeler vardı gerçekten insana köpek gibi davranıyorlardı insan orda kendini kurbanlık gibi hissediyor doğumu yaklaşmış bikadın vardı bağıra bağıra konuşuyorlardı kadınla
açılması varmı diye başka bi kadına da bakıyorlardı resmen kadını bagirtararak baktı ben orda dondum o ebeler doğuma giren ebelermi ben bilmiyorum normal doğum da kendi doktorun mu geliyor yoksa ebe mi doğuruyor eğer öyleyse bidaha gitmeyi düşünmüyorum 😕😕