Cananp Hala tavrınız çok yanlış.Gelin, kaynana, elti postu olmadigi için mi yazmiyorsunuz demeniz dikkati mi çekti. Yoksa tabi ki beni ilgilendirmez, ne haddime 2.çocuğuma hamileyim, o halde bile bilmediğim yada eksik bildigim biseye yorum yapamam.2 sene önce de buna bezer bi posta gördüm. Ağrısı var kan geldi normaldir diye yonlendirme sonucu anne geceyi uyuyarak geçirip maalesef ki bebeğini kaybediyor. En doğrusunu bu işi yapanlar bilir kotu bişey dediğimi düşünmüyorum.Saglikli sakin huzurlu günler diliyorum