Enya ben 35 teyim bazen oluyor. Okuduğuma göre bebek pelvise indiğinde yani aşağıya konumlandığında yürümeler zorlaşabilirmiş. Ama iyi yanı miden ve nefes alışın rahatlarmış. Belki bebeğin artık aşağıya doğru ilerlemiştir. Ben de onu iple çekiyorum midem yüzünden.