Twinksmom AsIkAn İkiz bebek ismi çok zor benimde 1 kız 1 erkek o kadar sıkıntılı ki kaç gündür eşim beğenmiyo ben beğenmiyorm anne baba beğenmiyor ortak içimize sinen bir eymen oldu oğluşuma,kızı beğendiremiyorum🥺 Aytaç geldi aklıma
AsIkAn Yagmurahmet16 Anlamı çok güzel diye istedik 🥰 çok uyumlu olmasınada gerek yok ama 😊 karar vermek zor olacak 😊
Yagmurahmet16 Twinksmom Benim biri de erkek digeri daha kendini gostermedi ne koyarim bilmem esim ya ali ya ercan diyor aile buyuklerinin adı icime kiz doguryor ama bakalim😊
Twinksmom Yagmurahmet16 Yaa benimde oğluş gösterdi 19 da ama kız 24 te gösterdi kızdır belki nazlı olurmuş😬 Benim eşimde sözde oğlanı koyucaktı sadece diğerine ne bulduysam beğenmiyor kızı şimdiden kıymete bindi
YagmrK AsIkAn ikizlere uyumlu isim bulmak zor gerçekten benimde ikiz kızlarım olacak nasipse ya Zeynep ve Zehra düşünüyoruz ya da Zehra ve Nisa bakalım karar vermedik henüz 😊