YagizAsyaMom cennetaha emzikten düşme dedikleri şey plesanta dekolmanı yani eşinin ayrılması oluyor aslında.
Yasemin00 Bus_ak18 Aman öle diyolar ama kendileride hiç bir işten geri kalmıyolarmıstı o çocuklar nasıl emzikten düşmüuodu bikmem tarlada bagda sırtlarında ot küfeleriyle masallah biz şimdi.nerde onları yapcaz 😁onların kiker düşmüyodu demek emzikten bizimkiler işyamadan söylüyo lar emzikten düşer diye valla imreniyorum eskilere 😉 Benimde annem der emzikten düşer agır kaldırma diye şunu kaldırma uzanma şöle yapma kim yapcak diyorum işleri anneme allah korur diyorum napiyim
Yasemin00 Merdgn He bacım burda bilmediklerimizi öğreniyoruz maşallah 😁😉 öğrenek cahil kalmayak 😂😂ne me lazım 😅🤣🤣
MelisaNil Plesantanin erken ayrilmasi galiba. Dekolman deniyor ama bunun yükseğe uzanmakla alakasi var mi ki ? Belli sure sonra zaten gobegimden kollarimi yukari kaldırmadim ben yanlardaki kaslarim yirtiliyor gibi hissettim
zhraaaa Ya evde insanin bir yerlere uzanmamasi mümkün mü hiç🤦🏻♀️ Mutfak dolabinin ust rafina uzanmadan ulaşabilenlerin sayısı bence çok azdir, boy ortalamamız belli sonuçta ulke olarak☺️Agir tasima olayi da bence kime göre neye agir gore yani onemli olan o